Ahad, 6 Mei 2012

megusik jiwa

Salam semua.
nak update jugak . sebab duk umah xda pape 
nak dibuatkan. so update je lah keje aku.

hati ni masih berpaut pada kekasih yang dulu.
ada kebaikan dea.
ada keburukan dea.
cuma aku yang tahu.
baru-baru ni, aku dapat berita dari ayah aku sendiri

macam tak tentu arah dea.
aku sayang kan dea ? atau kesiankan dea.
hubungan kami dari 15 febuari 2007
akhirnya sampai cam tu saja

angan-angan kami dahulu,
nak dirikan rumah tangga.
nak miliki kerjaya.

sedih hati ni, hanya Allah saja yang tahu.

adakah salah aku tinggalkan dea ?
adakah dea menerima tolakan aku ini ?
kuat sungguh dugaan Allah pada aku & dea.
Ya Allah, kalau tiada jodoh antara kami, aku doakan dea bahagia bersama orang yg tersayang
walaupon kami tiada ikatan pape, 
harap hubungan kawan tu masih ada.
insyAllah, amin..


Tiada ulasan: