Sabtu, 2 Jun 2012

virus ek?

hye. hye. hye
 bagi salam oke .
salam semua :)
nak cerita benda yang aku nampak, dan pengalan
sendiri menjadi amalan semua semenjak dunia dah canggih ni
buat yang masih seperti dulu, alhamdulillah, bersyukur kerana anda tidak menhabiskan masa
dengan dunia sebegini.
mula kisah online. online.
haaaa bila dapat online je, semua benda jadi lupa.
semua benda jadi mals nak buat.
 virus. virus, virus.
kalau laptop rosak,
cepat2 nak baik, sbb susa nak online kan.
skrang da ade yg canggih lagi.
pakai handphone da boleh online.

kalau dulu, mintak tolong tengok2kan ank pon bole, 
skrang tab ada depan mata, siap online fb, gosip mosip
semua benda diabaikan, dibiarkan. kesian anak tu.
kurang kasih sayang.
moga-moga anak aku nati tak la aku buat cam tu.
insyAllah,

ni cerita betui kut.
 betul ta apa yg aku kata kan ni,
bagun dari tidur, trus kita nak online,
nak tgok brapa ramai yg comment & like status or pic kita.
kan2 ? setuju ?

mybe makin ramai jugak yg gemuk2,
malas nak senaman,
kecuali jari je makin kurus atau makin membekak dek online saje.

mane tak nya, nak oder makan pon boleh pakai tenet skrang ni
nak beli baju, seluar, tudung, kasut.
macam2 lagi.. semua kat internet.

ada bagusnya jugak. xpayah nak sesak2 cari,
nak hadapi jalan yg jem lgi.
itu semua hak masing-masing, hak individu. 
duit pon masing lah kan.

kalau aku, dapat online, ku lupa, yg hp aku letak mane dah.
terutama kalau dah balik Perak.
aku ni lupa kut, yg sayang aku tu, duk sms aku,
bukan bbm. hp xcanggeh lagi nak bbm or whusp2 nie.

hahah ni lah aku. lambat segala-galanya.
ye ke ? tp aku punya pergerakan tak lambat pon, tambah2 
kalau nak pegi shoping.
zazzz siap trus, benda tak tau, jadi tau.
so, ada ke yang bertahan ngan peragai aku ni. 
ada tips ta untuk aku yang boros nie? 
segala benda aku nak, walaupon dah ado.

aduh tadi cerita lain, ni
aku masuk bab lain pulak.
dah la.
stop entry kali ni. mals nak membebel kat sini.
ponat dah
hahahahhahahahaha.



Tiada ulasan: